Marketing

Digitalni E-poštni Spletni Družbeni Socialni Klasični marketing

Posredujemo oglasna sporočila ciljnim
skupinam in izmerimo
njihov odziv.

Pri zagotavljanju najboljšega razmerja med
ceno in kakovostjo, so nam v pomoč
izkušnje in inovativne rešitve.

Znanje

Z novimi zgodbami in objektivnimi cilji skušamo obdržati in povečati količino vaših zvestih odjemalcev. Pri tem analiziramo vaše številke, besede in občinstvo, da bi lahko preizkusili različne strategije za spodbujanje prodaje.

Današnji potrošnik ne kupuje blagovne znamke, temveč se ji pridružuje. Zato so najboljše blagovne znamke preproste: razumljive so in jih je nemogoče prezreti.

Kot studio se vse, kar počnemo, osredotoča na pomoč znamkam, da poenostavijo in pojasnijo, kdo so in za kaj se zavzemajo. Skupaj z vami postavimo prave cilje in usmeritve. Potrudimo se, da bi kupce pravilno in učinkovito obveščali in usmerjali k izvajanju željenih akcij.

Od strategije do aktivacije sodelujemo z našimi partnerji, da izdelamo vsebino, trenutke in sporočila, ki gradijo sodobne blagovne znamke, in jih izrazimo jasno, avtentično in na nepričakovane načine.

Izdelamo e-poštne marketinške akcije, s katerimi lahko prodate svoje izdelke, delite informacije o novostih ali poveste zgodbo, ter istočasno dobite informacijo o tem, kdo je e-pošto odprl in prebral.

Za vas postavimo prave sezname prejemnikov
Z uvozom vaših seznamov vam enkrat za vselej olajšamo delo in poskrbimo, da sezname prejemnikov urejate na enem mestu, jih grupirate, segmentirate, prijavljate in odjavljate.

Oblikujemo tako, da sprožimo konverzijo
Cilj poštne kampanje je da sproži klike in spodbudi promet na vašo spletno stran, kjer ga morajo čakati relevatne vsebine in akcije. Zagotovo želite svojim strankam ponuditi dosledno uporabniško izkušnjo za celotno akcijo, tako da izkušnje poganjajo konverzije.

Obvestila prilagodimo vašim prejemnikom
Nihče ne želi prejemati e-pošte, ki mu ne ustreza, je vsiljiva in je noče. Posredujemo ustrezna sporočila tistim prejemnikom, ki jih želijo – z uporabo segmentacije, analitike in pretekle izkušnje.

Posredujemo informacije o rezultatih
Naše e-poštne marketinške rešitve so vedno osredotočene na rezultate. Analiziramo ugotovitve in si prizadevamo razumeti vedenje vaših prejemnikov, saj nam rezultati pomagajo ugotoviti, kaj najbolje deluje in kje lahko pride do izboljšav.

S strategijo družabnih omrežij uredimo, da vključevanje uporabnikov v blagovno znamko in razširjanje občinstva, postane vsakodnevna rutina.

S procesom trženja družbenih medijev uredimo, da vaše podjetje izpelje oglaševalsko kampanjo za družbena omrežja, posebej prilagojeno ciljem vašega podjetja.

Oblikujemo podobo na družbenih omrežjih
Omogočimo vam pregled postavitve, prikažemo vam kje, kako in na kakšen način se bodo prikazale grafike na družbenih omrežjih. Poskrbimo za vse osnovne elemente grafičnega oblikovanje kot so barvna paleta in slike. Na koncu pa vse skupaj objavimo.

Povežemo družabna omrežja s spletno stranjo
Ker smo v dobi družbenih omrežij omogočimo razpravo in povezavo med podjetji – blagovnimi znamkami in obiskovalci. Prijeten občutek je, ko ugotovite kaj je obiskovalcem všeč, kaj sovražijo in kakšne nove ideje imajo.

Ciljano oglaševanje
Ljudje vedno iščejo najboljše ponudbe na spletu. Družabni mediji ponujajo neomejene možnosti zagotavljanja ekskluzivne promocije svojim najbolj zvestim kupcem. S pomočjo analitike, pa lahko učinkovitost tudi izmerimo.

Da lahko izstopite iz množice, mora biti vaša znamka privlačna ne le uporabnikom, ampak tudi spletnim iskalnikom in družbenim omrežjem. Optimizacija spletne strani ustvarja pravilno strategijo, ki pripomore k kredibilnosti blagovne znamke.

Onsite optimizacija
Zadovoljiti moramo faktorje za rangiranje spletnega mesta, ne da bi ogrozili dobro uporabniško izkušnjo. Zatorej je smiselno, da sama optimizacija poteka že med samim procesom izdelave spletne strani. S sprotno analizo in vsebinskimi ter tehničnimi popravki, ki se enostavno in sprotno implementirajo, pa pripomoremo k boljšem pozicioniranju v spletnih iskalnikih.

Ključni elementi so struktura, pravilni naslovi in opisi, relevatna in kvalitetna vsebina, ustrezni meta podatki, optimizirane medijske vsebine, notranje in zunanje povezave, trajne preusmeritve in sama hitrost delovanja. Najpomembnejša pa je sama integracija z Google Search konzolo in pa analitiko obiska spletnega mesta.

Offsite optimizacija
Je storitev, ki jo izvjajamo le z dolgoročnim in načrtovanim sodelovanjem, saj zajema mnoštvo nalog, ki se dogajajo izven vašega spletnega mesta. Le te so povezane z družbenimi mediji, oglaševanjem, sodelovanjem z drugimi mediji in podobno.

Namesto praznih obljub, imate oprijemljive podatke. Z uporabo različnih tehnik in orodij vzpostavimo sistem, ki omogoča pridobivanje tekočih rezultatov. Rezultati obiska so vam na voljo, kjerkoli in kadarkoli.

Demografija in geografska lega
Namesto kupov nepotrebnih informacij, imate vedno na voljo, strukturo vaših kupcev in njihovo geografsko pozicijo. Tako se lažje osredotočite na vaše primarno in sekundarno tržišče.

Analiza klikov obiskovalcev
Možnost ogleda statističnih podatkov v realnem času o vaši spletni strani, je dandanes nujnost. Analitika vam omogoči vpogled in analizo klikov v vsakem trenutku.

Obiskanost in zapustna stopnja
Vsebina je tista, ki vas bo ločila od ostalih. Analitika pa vam bo povedala, kakšna vsebina vam prinaša obiskovalce, katere strani so priljubljene, kje so vaše prednosti in kje so vaše pomanjkljivosti.

  • Temelji blagovne znamke
  • Zasnova
  • Koncept
  • Nastavitev pričakovanj
  • CGP
  • Grafično oblikovanje
  • Oglaševanje
  • Družbeni mediji
  • Email marketing
  • Analitika obiska
  • Optimizacija
  • Oglaševanje
  • Reklamni materiali
  • Animacije
  • Video produkcija

Proces

Strategija

Najprej se srečamo, da bi razumeli blagovno znamko skozi raziskave, nato se poskusimo pogovoriti o planih in ambicijah in na koncu skupaj sestavimo strategijo s pomočjo katere bomo dosegli cilje.

Kreativa

Zasnova znamke je ustvarjalni proces, ki spremeni ime v osebnost in idejo na papirju v živo bitje. Pri delu smo navdihnjeni s stvarmi, ki nas obkrožajo, dogajanji, spomini, željami, filmi, glasbo, igrami, …

Vsebina

Trudimo se ustvarjati izvirno vsebino, ki je vredna blagovne znamke, z vključevanjem različnih medijev (videom, fotografijo, pisanjem in drugimi kategorijami).

Razvoj in nadgradnja

Razvoj je ključni del naše celotne ustvarjalnosti in prispeva k blagovnim znamkam. Razvoj prinaša tehnologijo ljudem. Obstajajo manjši popravki in obstajajo močne in trajne rešitve. Prilagajanje je ključnega pomena za izgradnjo blagovnih znamk

Tehnologija

Z uporabo sodobnih tehnologij omogočimo kvalitetno
oblikovanje in razvoj produktov, ki
prinašajo rezultate.

Štirje načini sodelovanja z nami

Fiksna cena

Ta poslovni model uporabljamo le za projekte z vnaprej določenim obsegom dela in časovnico. Je odlična vrsta sodelovanja, ki je idealna za projekte, pri katerih se pričakuje malo ali skoraj nič sprememb, glede na značilnosti in celoten obseg projekta.

Glede na čas in materiale

Ta model se uporablja za večino projektov razvoja novih izdelkov, saj je njihov obseg zelo pogosto težko napovedati – najpogosteje zaradi števila interacij. Začnemo s široko napovedjo proračuna in časovnega načrta, ki potem podrobneje obravnava vsako naslednjo fazo, da lahko zagotovimo popoln nadzor nad porabo.

Pogodbeno partnerstvo

Potrebujete pomoč, a nimate potrebe po zaposlitvi razvijalcev in oblikovalcev. Morda potrebujete le nekoga, ki bi kreativno vodil projekt. Tu smo za vas. Na nek poseben način smo vaši “zaposleni”. Postanemo del vaše ekipe.

Svetovanje in usposabljanje

Strategije ali izobraževalna srečanja potekajo s partnerji, ki želijo revidirati svoje strategije in izdelke, ali pa preprosto dvigniti svoje znanje o digitalnem marketingu.