Izdelava spletnih trgovin

Blagovne znamke in Prodajno usmerjene Profesionalne spletne trgovine

Izdelava spletnih trgovin, ki kupca
prijazno vodijo do prvega ali
sledečega nakupa.

Pri zagotavljanju najboljšega razmerja med
ceno in kakovostjo, so nam v pomoč
izkušnje in inovativne rešitve.

Znanje

Poskrbimo, da obiskovalci hitro najdejo vašo spletno trgovino na iskalnikih, predstavimo vaše produkte in poskušamo obiskovalce nagovoriti k nakupu. Pri tem vam omogočimo, da samostojno, hitro in enostavno urejate svojo spletno trgovino.

Uporabniško izkušnjo načrtujemo temeljito saj želimo zagotoviti odlično informacijsko arhitekturo v enaki meri, kot samo izkušnjo.

Skupaj z vami postavimo prave cilje in usmeritev spletne trgovine. Potrudimo se, da bi uporabnika pravilno in učinkovito usmerili prek spletnega mesta k izvajanju željenih akcij (povpraševanje, nakup).

S pravimi ključnimi besedami, želimo zagotoviti največjo možno optimizacijo spletne trgovine za visoko uvrstitev v iskalnikih in obenem upravičiti najboljšo uporabo vložka pri postavitvi spletne trgovine.

Glavna gradnika vsakega projekta sta oblikovanje in načrtovanje spletnih trgovin. Za odlično izvedbo je treba pripraviti načrt, v katerem so natančno določene funkcionalnosti in organizacija spletne trgovine. Opredelimo cilje in potek projekta.

S kakovostnim pristopom k oblikovanju spletne trgovine, bistveno povečamo učinkovitost in zadovoljstvo uporabnika.

Naš cilj je, da se vsi naši izdelki lahko pohvalijo z inovativnim in sodobnim dizajnom, ki je funkcionalen, prilagojen dejavnostim naročnika in njihovi celostni grafični podobi.

Vsaka spletna trgovina, ki jo ustvarimo je samostojen in individualno zasnovan projekt, saj želimo zagotoviti, da bodo uporabniki spletno trgovino radi uporabljali, si jo zapomnili in se veselili ponovnega obiska.

Preden začnemo z izdelavo in oblikovanjem ter se vržemo na delo, si postavimo par ključnih vprašanj, ki nam pomagajo pri našem delu. Kakšni so primarni cilji spletne trgovine – nakup preko spleta, prodaja preko fizičnih trgovin, razširjanje in obveščanje kupcev o izdelkih, kdo je ciljni kupec in kako lahko vaša blagovna znamka, izdelki ali storitev prepričajo in zagotovijo lojalnost vaših uporabnikov.

Ko skupaj z vami odgovorimo na vsa ta vprašanja, zasnujemo in oblikujemo postavitev spletne trgovine ter funkcionalnosti, določimo barvno shemo in tipografijo spletne trgovine, kot najpomembnejše dejavnike pri ustvarjanju pravega vtisa na obiskovalca, ki obišče vaše spletno mesto.

Oblikujemo in načrtujemo za vse vrste naprav (namizne naprave, tablice in telefone), saj le tako lahko ponudimo ustrezno vsebino primerno za obiskovalca in prilagojeno mediju uporabe.

Poskrbimo, da se v vaši spletni trgovini ne vidijo zastarele novice in izdelki, da niso navedene napačne informacije ter cene in da spletna trgovina deluje pravilno in varno.

Če ima vaša spletna trgovina zastarele artikle, ne deluje na modernih napravah in brskalnikih, se izjemno počasi nalaga in je ne morete nadgraditi, potem je čas za prenovo. Vedno smo vam pripravljeni pomagati.

Z lahkoto lahko zamenjamo celotno vsebino v vaši spletni trgovini, dodamo aktualne novice in produkte ali preprosto hitro zamenjamo telefonske številke. Dodamo nov slikovni material, spreminjamo barvno shemo ali zamenjamo zastarelo tehnologijo flash s sodobno tehnologijo html5. Za vašo spletno trgovino lahko naredimo praktično vse.

Cene so prilagodljive vašim potrebam, ali potrebujete enkratno pomoč ali pa želite z nami skleniti vzdrževalno pogodbo. Na podlagi pogodbe določimo način sodelovanja, število ur in seveda dobro ceno.

  • Raziskave
  • Svetovanje
  • Nastavitev pričakovanj
  • Raziskave uporabnikov
  • Zemljevid obiska stranke
  • Informacijska arhitektura
  • Digitalna strategija
  • Koncept
  • Načrtovanje projekta
  • Razvoj uporabniške izkušnje
  • Izdelava prototipa
  • Prilagoditev blagovne znamke
  • Umetniška smer
  • Ustvarjanje vsebine
  • Vizualni vzorci
  • Oblikovanje interakcij
  • Spletni razvoj
  • Razvoj za mobilne naprave
  • Front-end razvoj
  • Integracija z družbenimi omrežji
  • Družbene medijske kampanje
  • Deljive vsebine
  • Optimizacija
  • Testiranje uporabnosti
  • Testiranje učinkovitosti
  • Testiranje funkcionalnosti
  • Testiranje varnosti
  • Vzdrževanje

Proces

Spletno gostovanje

Najprej preverimo z vami vaše spletno gostovanje, ki je storitev zakupa prostora na strežniku, le ta pa je namenjen shranjevanju datotek in podatkovnih baz, ki sestavljajo spletno trgovino. Ker so želje in potrebe naročnikov različne, se z vami pogovorimo o njih in vam svetujemo pri izbiri, ki bo zadostila vsem vašim potrebam.

Strategija spletnega nastopa

Izdelave spletne trgovine se ne lotimo preden ustvarimo jasno in močno strategijo, ki podrobno pojasni njene cilje in zanesljiv način za njihovo doseganje. Ustvarjalni uspeh namreč ni naključje. To je produkt podrobne raziskave, dobrega načrtovanja in napredne strategije, ki poenostavlja in pojasnjuje.

Uporabniška izkušnja

Od hitre izdelave prototipa do same proizvodnje, je naše UX / UI oblikovanje osredotočeno na kvalitetno uporabniško izkušnjo in zagotavlja, da vsaka interakcija z obiskovalcem odraža vašo blagovno znamko in prinaša večjo vrednost.

Vsebine in unikatno oblikovanje

Ko se lotimo oblikovanja strateško, potem vsebina odraža blagovno znamko, se ujema z zasnovo in platformo ter deluje kot točka dotika med blagovno znamko in potrošnikom. Vsebina ne izraža več samo suhoparno predstavitev izdelkov, temveč pritegne obiskovalce k dejanskemu pogovoru in interakciji – to je – k nakupu.

Razvoj in tehnologija

Razvoj in oblikovanje sta tesno povezana med seboj. Razvoj ne spreminja samo naše strategije in zasnove v nekaj oprijemljivega, temveč igra pomembno vlogo pri dopolnjevanju izkušenj potrošnikov. Uporaba prave tehnologije pa nam omogoči simbiozo oblikovanja in razvoja.

Testiranje in zagon

Čeprav izvajamo različne teste v vsaki fazi projekta, je pomemben trenutek, ko preidemo v fazo objave. Testiramo uporabnost, učinkovitost, funkcionalnosti, … Ne prepuščamo stvari naključju. Komuniciramo. Sodelujemo. Držimo se rokov. Zaupanje se ne podari, temveč zasluži.

Podpora in optimizacija

Ob zaključku projekta se ne poslovimo temveč pomagamo in sodelujemo. Naše skupne rezultate spremljamo in razvijamo ter oblikujemo dolgoročne odnose s partnerji in njihovimi blagovnimi znamkami.

Tehnologija

Z uporabo sodobnih tehnologij omogočimo kvalitetno
oblikovanje in razvoj produktov, ki
prinašajo rezultate.

Štirje načini sodelovanja z nami

Fiksna cena

Ta poslovni model uporabljamo le za projekte z vnaprej določenim obsegom dela in časovnico. Je odlična vrsta sodelovanja, ki je idealna za projekte, pri katerih se pričakuje malo ali skoraj nič sprememb, glede na značilnosti in celoten obseg projekta.

Glede na čas in materiale

Ta model se uporablja za večino projektov razvoja novih izdelkov, saj je njihov obseg zelo pogosto težko napovedati – najpogosteje zaradi števila interacij. Začnemo s široko napovedjo proračuna in časovnega načrta, ki potem podrobneje obravnava vsako naslednjo fazo, da lahko zagotovimo popoln nadzor nad porabo.

Pogodbeno partnerstvo

Potrebujete pomoč, a nimate potrebe po zaposlitvi razvijalcev in oblikovalcev. Morda potrebujete le nekoga, ki bi kreativno vodil projekt. Tu smo za vas. Na nek poseben način smo vaši “zaposleni”. Postanemo del vaše ekipe.

Svetovanje in usposabljanje

Strategije ali izobraževalna srečanja potekajo s partnerji, ki želijo revidirati svoje strategije in izdelke, ali pa preprosto dvigniti svoje znanje o digitalnem marketingu.